گفت و گو
پیوندهای تصویری
1399/12/12 تعداد بازدید: 121
print

 

راهبرد مشارکت مصوب

 طبق بند 2 ماده 9 تصویب­نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره 1127128 مورخ 28/12/1395، شهروندان حق دارند تا سیاست­ها، تصمیمات، فرایندها، خدمات و اقدامات دستگاه­های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند

اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری،  برای رسیدن به اهداف سازمانی نهایت سعی و تلاش خود را می‌نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تأمین نماید.

لذا:

- برای خدمت‌رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ، امکان " نظرسنجی "  را درسایت فراهم کرده است.

- در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس‌پذیری تارنما ، دسترس‌پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد شود.

- اصلاح و بهبود روش‌های ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به مراجعین از طریق سایت، ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.

- اهمیت به اطلاع‌رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه‌ها و ....درسایت سازمان یکی از مهم‌ترین اهداف این سازمان مطرح‌شده است.

- دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهاد‌ها و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آن‌ها درسایت سازمان فراهم‌شده است.

- زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی info@tebyan-chb.ir  و قسمت " ارتباط با ما "  سایت و پاسخگویی به آن‌ها ایجادشده است.

 

نظرات:

loader
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال بختیاری می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک