- راهبرد مشارکت مصوب
-
گفت و گو با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرکرد
- دستورالعمل بروزرسانی پورتال
- انتشار راهبرد مشارکت در تارنما
- بیانیه حریم خصوصی
- بیانیه سطح توافق خدمات
-
گفت وگو با پدری که بر سر پیکر فرزند شهیدش ندای مرگ بر آمریکا سر داد
- ماجرای دعای عرفه خواندن با شلوارک
-
گفتگو با حافظ قرآنی که جوان ترین دانشجوی دکتری دانشگاه تهران شد؛
-
گفتوگو با راوی کتاب وقتی مهتاب گم شد
-
25 درصد درآمد نفت عربستان برای کارهای پژوهشی و تبلیغ وهابیت هزینه میشود
-
حمایت مردمی از مبلغین، اعتلای فرهنگ دینی را در بردارد
-
نماز، ویرانگر تمام شبکه های اجتماعی فاسد است
-
رابطه ی اولیا با مدرسه موفقیت تعلیم و تربیت را بیشتر میکند
-
توسعه و عمران شهری با اخلاق قرآنی
-
جمعیت بانوان فرهیخته، در مبارزه با آسیب های اجتماعی ِ حوزه ی بانوان، نقش اساسی دارد
-
بررسی مقاتل معتبر درباره قیام امام حسین(علیه السلام)
-
نحوه عزاداری امام حسین(علیه السلام) در محضر امامان شیعه (علیهم السلام)
-
این همه عزاداری برای چیست؟
-
از عاشورا چه می دانی؟
- سامانه ثبت نام اعتکاف استان چهارمحال و بختیاری
- بانک اطلاعات فعالان قرآنی چهارمحال...
- موسسه فرهنگی واطلاع رسانی تبیان
- سازمان دارالقرآن الکریم
- سازمان تبلیغات اسلامی
- خبرگزاری بین المللی قرآن
- پورتال جامع پژوهه تبلیغ
- مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی
- سامانه جامع اعزام مبلغ
- بانک اطلاعات تشکل های دینی
- اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری (نسخه قدیم)
- پایگاه اطلاع رسانی مدایح

راهبرد مشارکت مصوب
طبق بند 2 ماده 9 تصویبنامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره 1127128 مورخ 28/12/1395، شهروندان حق دارند تا سیاستها، تصمیمات، فرایندها، خدمات و اقدامات دستگاههای اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند
اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، برای رسیدن به اهداف سازمانی نهایت سعی و تلاش خود را مینماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تأمین نماید.
لذا:
- برای خدمترسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ، امکان " نظرسنجی " را درسایت فراهم کرده است.
- در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترسپذیری تارنما ، دسترسپذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد شود.
- اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاعرسانی به مراجعین از طریق سایت، ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.
- اهمیت به اطلاعرسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیهها و ....درسایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرحشده است.
- دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادها و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها درسایت سازمان فراهمشده است.
- زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی info@tebyan-chb.ir و قسمت " ارتباط با ما " سایت و پاسخگویی به آنها ایجادشده است.